Στη μνήμη του Γιώργου Ραπτόπουλου, πέντε χρόνια μετά…

Ο Γιώργος Ραπτόπουλος απεβίωσε αιφνιδίως την Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015. Γεννήθηκε το 1930 στα Σέρβια Κοζάνης. Από το 1951 έως το 1961 συμμετείχε σε αγώνες μοτοσυκλέτας. Πρωταθλητής στα δίτροχα ξεκινά το 1957 την εμπλοκή του στους αγώνες αυτοκινήτου και στα χρόνια που περνούν ξεχωρίζει για την ταχύτητά του, το πείσμα του, αλλά και τις μηχανολογικές γνώσεις του. Εξαιρετική η επίδοση του Ραπτόπουλου στο ΙΑ Ράλλυ Ακρόπολις (1963) με DKW F12 που προετοίμαζε ο ίδιος. Συνοδηγός του, ο ζεν πρεμιέ του Ελληνικού κινηματογράφου Ανδρέας Μπάρκουλης. Τερμάτισαν πρώτοι Έλληνες και πρώτοι κλάσης 850-1000 κ. εκ., αν και αντιμετώπισαν πολλά μηχανικά προβλήματα με το αυτοκίνητο.

Tον Απρίλιο του 1964 ο Γιώργος Ραπτόπουλος εντυπωσίασε χιλιάδες θεατές στην Ανάβαση Πάρνηθας των 10 χλμ. με την ορμητική οδήγησή του. Στο ‘’Βολάν’’, περιοδικό αυτοκινήτου της εποχής εκείνης, ο αναγνώστης διάβαζε:

«Νικητής το εκπληκτικό ζευγάρι Ραπτόπουλος-DKW F 12 GT 1oς της Γενικής Βαθμολογίας, 1ος της κλάσεως Β4-6 με χρόνον νέον απόλυτον ρεκόρ 7’ 4’’,6 κατέρριψεν το από του 1958 υφιστάμενον ρεκόρ Παπαμιχαήλ με Τζάγκουαρ ΧΚ 140 ΕΚ 7’ 25’’ ,6».

Ο Βορειοελλαδίτης κορυφαίος οδηγός συμμετείχε σε σιρκουί, ράλλυ, αναβάσεις και 4X4 κερδίζοντας πρωταθλήματα και νίκες. Οδήγησε DKW, Audi, Alfa Romeo, Porsche, Mazda, Austin, VW. Υπήρξε ιδρυτικό μέλος του Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου (Σ.Ο.Α.A), της Λέσχης Φίλων Παλαιού Αυτοκινήτου (ΦΙΛ.Π.Α) και του Συνδέσμου Βετεράνων Οδηγών Αγώνων (Σ.Β.Ο.Α). Λίγες ώρες πριν φύγει από τη ζωή, συμμετείχε με το DKW του σε regularity rally στην Πελοπόννησο.

Γιώργος Ραπτόπουλος, διορατικός, αεικίνητος και ντόμπρος… Αλησμόνητος.

Κείμενο-φωτό: Τάσος Αρωνίτης

ΠΗΓΗ

Check Also

Πρώτη ήττα για την εθνική από τη Λετονία στην Ιστορία

Κατώτερη των περιστάσεων, σε επίθεση και άμυνα, αποδείχτηκε η εθνική στον πρώτο αγώνα της στο …